Įspaudas Bling Riešo Dirželis Atveju, Huawei Y9S Y8P Y5 Y6 Y7 2018 P Smart 2019 Nova 3i 3e 4e 5T 6SE 7SE Su Virvelę Padengti Caqa

Įspaudas Bling Riešo Dirželis Atveju, Huawei Y9S Y8P Y5 Y6 Y7 2018 P Smart 2019 Nova 3i 3e 4e 5T 6SE 7SE Su Virvelę Padengti Caqa

i189799

Nauja

Yra sandėlyje

€3.81 €2.29
Vnt.

Žymos: "huawei" nova 3i atvejais, 2019 huawei y6 atveju, "huawei" y6 2019 mergina, padengti huawei y7, "huawei" p " smart 2018 atveju veidrodėliai, "huawei" y7 2019 atveju blizgučiai vandens, padengti huawei p smart, atveju huawei y9, "huawei" telefonas a1, atveju y5.

Reljefinis audinio apyrankė telefono stilius

Paprasta apyrankė mobiliojo telefono dėklas, apyrankės & stand & virvelę, gražu ir praktiška

Įrengtos dvi ilgos ir trumpos lanyards, jūs galite pakabinti ant kaklo ir rankos riešo ne bus, veiksmingai užkirsti kelią telefoną nuo iškritimo

Ši apyrankė gali būti naudojamas kaip stovas, kuris yra patogu žiūrėti filmus ir mobiliųjų telefonų atveju yra minkštas ir visiškai apsaugotos

Reljefinis audinio raštas ant modelio paviršiaus, su deimantais ant briaunos, patogus touch

Mūsų Paslaugos:

Apie produktą

Klientas: Prieš perkant, yra per daug modelių, ir I don ' t know, ką modelį pirkti, ką aš turėčiau daryti?

Prekybininkai: Prieš perkant, jei jūs don ' t know telefono modelio, galite susisiekti su prekybos, klientų aptarnavimo, atidarykite telefoną-Parametrai-Mano Prietaisas, fotografuokite arba imtis screenshot prekybos įmonių klientų aptarnavimo

Klientas: Ką daryti, jei aš patvirtina prekių gavimo transportavimo metu?

Prekybininkai: šiuo atveju, prašome susisiekti su prekybos

Klientas: Per pervežimo proceso, aš sužinojau, kad aš įsigijo klaidingą telefono arba pakeisti į kitą telefono modelį.Ką turėčiau daryti?

Prekybininkai: Todėl, kad paketas yra transportavimo procesą, prekybininkai negali grįžti paketą, klientas turi kreiptis į prekybininkų gavęs jį

Klientas: aš rasiu, kad paketas gavau buvo nepatenkinama, pvz.: būklė mano pirkimo neatitinka, yra ir kitų defektų, ar kūrinys yra grubus, ir aš noriu grąžinti pinigus

Prekybininkai: Kai jūs susiduria su tokia situacija, prašome pateikti ginčą, pirmiausia, prašome susisiekti su prekybos pirmas, ir tinkamas sprendimas jums bus duota

Po pardavimo

Apie Logistiką

Klientas: Kaip ilgai bus paketą būti siunčiami?

Prekybininkai: Nuo mokėjimo pateikti, prekybinės pristatys prekes pagal pirkėjo pirkimo ir mokėjimo laiku, kuri yra Kinija, ir paketą, bus išsiųsti per 1-3 dienas

Klientas: Kiek ilgai užtruks pasiekti savo šalį?

Prekybininkams: pigūs logistikos metodų yra lėtesnis ir atvykti apie 90 dienų, tokių, kaip: Cainiao Super Ekonomika, Pasaulio, 4PX Singapore Post OM Pro, Yanwen Ekonomikos Oro Pašto....

Jei norite gauti paketą greitai, prašome pasirinkti, greitai logistikos metodą, pvz.: Ibsports.lt Standartinis Pristatymas, Cainiao Pagreitinta Standartas, DHL, UPS Express Saver, Fedex, IP...

Klientas: 90 dienų praėjo.Kodėl nebuvo mano paketo gavo dar?

Prekybininkai: negavo paketas, pirmasis būdas, kreipkitės į vietinį vežėjas, jei jūs don 't know vežėjas' s kontaktinę informaciją, jūs galite susisiekti su Ibsports.lt pirkėjas klientų aptarnavimas

Antrasis būdas yra kreiptis į prekybininkų prieš ginčo ir jis duos jums tinkamą sprendimą

Kitos problemos

Klientas: Kodėl nebuvo užsakymas buvo išsiųstas ilgą laiką?

Prekybininkai: Čia gali būti sandelyje, ar kitų priežasčių, bet don ' t worry, paketas bus išsiųstas iki pristatymo laikas

Klientas: Už įsigytas kad aš atšaukė užsakymą, arba ginčas pasibaigia, kiek laiko užtruks norint grąžinti pinigus, ir kas yra būdas grįžti?

Prekybininkai: pinigų bus per 3-15 dienų, ir grąžinimo metodas yra kliento mokėjimo būdą.Jei negavo, rekomenduojama kreiptis į Ibsports.lt pirkėjas

Klientas: Kodėl aš ne gavo paketą ilgą laiką (ilgiau kaip 3 mėnesius) ir pamiršo, kad susisiekti su prekybos?

Prekybininkai: Jei pakuotė nebuvo gauta ilgą laiką, jis gali būti grąžintas siuntėjui, arba ji gali būti prarasta transportavimo metu.Prašome susisiekti su prekybos klientų aptarnavimas

Klientas: Kodėl nėra produkto paveikslėlius kitų telefono modelių?

Prekybininkai: vaizdas yra tik nuoroda, ir bus išsiųstas pagal pirkėjo pirkti, nes kiekvienas kompiuterio ekrane yra skirtingas, ir tikrasis produktas gautų, turi dominuoti

Klientas: Kodėl ne prekybininkų klientų aptarnavimo atsakyti ilgą laiką?

Prekybininkai: Nes laiko pasaulyje yra įvairių, jei nėra laiku atsakyti, atsakymas bus vieninga ne 9:00 am Kinija laikas

Klientas: pirmiau problema negali būti išspręsta, prašome susisiekti su pardavėju

Prekybininkai: Dėl mažų dovanėlių, tai išsiųstus atsitiktinai, prašome suprasti,

Po to, kai klientas pateikia mokėjimo, prašome atkreipti daugiau dėmesio į pirklio klientų aptarnavimo pranešimą per dešimt dienų išvengti kitų problemų ir reikia derėtis su pirkėju

Nė vienas klientas komentarus šiuo metu.

<

Panašūs produktai